tisdag 28 oktober 2008

YES!

Ja, men ni ser ju, min ugn är helt skinande ny! Pappan och jag kämpade rejält innan ugnen var på plats nere i källaren där jag har min verkstad. Det var MYCKET svettigt! Men nu står den där! Tänk, jag som funderade på om jag skulle köpa en ugn som väger 300 kilo mer än den här... Jag valde rätt ugn.

Nu har jag läst igenom instruktionen för installationen flera gånger. Om hur man ska programmera ugnen. Som tur är verkar det inte vara så svårt som jag befarat. Jag har tänkt på den här installationen så mycket att jag till och med haft några sömnlösa nätter den senaste tiden. Men, prisa gud, instruktionerna är snällt och pedagogiskt skrivna! Nu måste bara pappans kompis Elektrikern komma och fixa lite innan jag kan köra...

5 kommentarer:

ingrid sa...

Vilken skönhet!Hoppas ni kommer att trivas med varandra många år!
/Ingrid

Anonym sa...

Weeehooo!

Anonym sa...

Wow! Blank, ny, din! Nu förstår jag att det blir svårt att lura ut fröken O på en fika på fredag. Grattis!

mette sa...

tillykke tillykke, men glem nu ikke at gå ud om fredagen :-D

Mikael Dunker sa...

Dessutom en rolig bild. Peace out!