lördag 5 september 2009

En höstig svampklänning




Förra helgen när jag var i Stockholm så gjorde jag ett fint fynd på Beyond Retro. Ett stycke höstklänning för endast 199 kronor! Klänningen är precis i mina färger och passade mig perfekt! Jag har haft den på mig idag när jag jobbart under museimässan på Dalarnas museum. Sällan har jag fått så mycket komplimanger för ett plagg som jag har fått för den här klänningen idag! Jag känner mig fin och alla komplimanger gjorde mig väldigt glad!

Klänningen matchas med tårtpapperen från Knulp. Väskan, som nyligen varit på lagning, har mamman köpt till mig på loppis i Gävle. Det småblommiga paraplyet är från en annan Gävleloppis. Koftan och sjalen köpte jag på loppis på Gotland i somras och slutligen, örhängena har jag drejat själv. Återbruk när det är som bäst!

Inga kommentarer: