söndag 10 januari 2010

Ljuset



Sista dagen på lovet, sista dagen i verkstaden... Tre långa veckor av lov är nu till ända. Det känns otroligt avslägset att jag har ett jobb och att det finns i Falun, men imorgon är det dags igen. Dags att äntra tåget...

Den här veckan har jag fått en hel del gjort till konstrundan i Gästrikland i påsk, Gästrik Konst. Vi går sannerligen mot ljusare tider och jag hoppas på en hel del vår och lite grönska när det är dags för utställning...

Ha en bra början på den nya veckan!

5 kommentarer:

metamorphosis sa...

Gillade verkligen den där lilla tassen på krukan och börjar bli nyfiken nu på var man kan se dina alster live?

(Grattis också till lmapfyndet här nedan!)

Ulrika sa...

Mina alster kan man se live på Konstra i Gävle, i museibutiken på Länsmuseet Gävleborg samt på somrarna även hos Ingårdas Åsa på Inneberga Gård och hos Växbo kvarn i Hälsingland. Se rubriker till höger "Här hittar ni min keramik".

tubakk sa...

Hei, og godt nyttår. Du lager så mye fint. Jeg venter på bilder av kopper, og gleder meg til jeg får se en av koppene dine "live".

Ulrika sa...

Tubakk: visst ja, bilderna på kopparna! På lördag när jag är hemma när det är ljust. DÅ ska jag ta bilderna! Kommer till dig då!

marie-louise sa...

Tiden som går, att fatta det...
Hoppas på en bra start på det nya arbetsåret!