fredag 5 februari 2010

Planen

Minns ni det här?



Det går sakta med säkert framåt med planen. Jag insåg rätt snart att det inte var särskilt troligt att jag skulle tillbringa kvällarna i det gamla källarkontoret, för att få det i ordning... Tur då att jag har en snäll pappa som sa att han kunde hjälpa till! Väggarna är nu klara och snart ska golvet målas. Sen ska jag själv måla några möbler och så ska hyllplan till fyndade stringhyllegavlar inhandlas. Sen så... Det blev inte januari, som jag tidigare skrev, det blir inte februari heller, men kanske mars? Japp, så får det bli! Nu siktar vi på att få det klart för invigning i mars!

2 kommentarer:

med nål och tråd sa...

Spännande, det ska bli kul att se när det är klart. Kämpa på!

Fine Little Day sa...

Vilket spännande och roligt projekt.