tisdag 15 februari 2011

Ja, då försöker vi igen!






Ändrade nattvanor ger ändrade dagsrutiner. Vi har börjat sova mitt på dagen nu och tar promenaden senare istället. Nu har ljuset kommit tillbaka igen och dagarna blir längre. Kanske har det ändå varit någon vits med att jag haft ont i min handled. Hade det inte varit för den så hade jag säkert börjat dreja för länge sedan och antagligen hade det stressat mig en del. Nu övar jag än en gång på att inte göra någonting. Låter sömnen komma först.

5 kommentarer:

Anna sa...

underbart, vilken härlig dag!

med nål och tråd sa...

Vila är bra. Sömn är A och O. Vilken liten fining du har i sängen.

Madeleine sa...

det är lyxigt att sova mitt på dagen, bara njut och mys med din bebis så mycket du kan!

Elisabeth sa...

Vilka vackra koppar! Och täcke! Och bebis :) Minns hur ljuvligt de doftar, såna där sovande små...

metamorphosis sa...

Det är verkligen faschinerande hur dagarna och rutinerna ändras under bara det första året med ett barn!

...och så snart man tror sig veta exakt hur dagarna går och man liksom funnit sig till rätta med det så svänger det om igen!
(det såg då väldigt skönt ut att ligga och sova så där)