fredag 18 mars 2011

Att kränga en lägenhet kräver en paus





Det behövs många färska blommor när man ska kränga iväg en lägenhet! Den senaste veckans fokus har legat vid att städa lägenheten inför visningar. Däremellan har vi försökt att inte röra till allt för mycket. Aldrig hade jag trott att jag skulle tänka så giriga tankar som jag gör nu. Först: -Jag blir nöjd med utpriset. Sen: - Om den går upp si och så mycket kan vi ha den här tapeten i inre hallen. Sen: - Om den går upp ännu mer kanske jag kan lösa in lånet på bilen... Johan kanske kan få ta körkort... Vi kanske har råd att köpa nya köksstolar...

Det här håller på att stiga mig åt huvudet!

Jag behöver en paus från bloggen tills det här spektaklet är över. Kanske längtar jag tillbaka innan dess, kanske blir det lite längre. Men jag kommer tillbaka! Tills vi ses igen önskar jag er först och främst en trevlig och skön helg och sen en fin ny marsvecka!

8 kommentarer:

fale artut sa...

Lycka till! Tack för din kommentar om koftan! Det är verkligen något annat än köpegarn! Den är hur go som helst! Inte sticksig alls, och doftar av hallonsnår!Kram!

Annika sa...

Lycka till!

Strikkelise sa...

Lykke til med salget. Det er slitsomt, men så herlig når det er over.

metamorphosis sa...

Låter lite omständigt det där...

Lycka till iaf med försäljningen, hoppas den går bra för er, så ses vi väl lite senare när saker och ting lugnat sig! :-)

Anna sa...

Lycka till, vi "ses"!

mette sa...

Ja det må være en hård omgang, og så med en lille baby... glæder mig til du kommer tilbage på bloggen og til at høre fra dig når der er faldet lidt ro over det hele

Knus fra Mette og jeg ønsker jer et rigtig godt salg...

Maria sa...

Lycka till med försäljning och flytt!

med nål och tråd sa...

Jag hittade ett slöjdkafé i gävleborg: http://www.hemslojden.org/1231943603161863422654.dsp

:) kanske nåt för dig