måndag 4 juni 2012

En himla massa katter och hundar



Mitt hårda jobb i verkstan för några veckor sedan, börjar ge färdigt resultat. Mer än 100 muggar och nästan 70 skålar är nu färdigbrända! Jag är så nöjd med min insats och att jag klarade av allt under min lediga vecka. En hel massa av skålarna och muggarna ska skickas till Gotland och Etelhems krukmakeri inom några veckor. Krukmakeriet som jag har jobbat på under åtta somrar av mitt vuxna liv. Det blir spännande att åter ha min keramik till försäljning där.

9 kommentarer:

marie-louise sa...

Å, Åh, Åhh - dom där tycker jag om Ulrika!!!

Maria sa...

Dit ska vi om några veckor! Ja, inte bara till Ethelhem då, utan till Gotland. Då får jag se din keramik IRL. Kul!

Solveig Lövendahl sa...

Alltså jag blir så imponerad! Snabb som blixten! Fint blir det också!

Kerstin sa...

Kul! Då får jag se din keramik i sommar.

Annika sa...

Så fina!

Maritas Maskor sa...

Gud vilka söta koppar! Och jag som älskar katter!
Sådana vill jag ha!!

metamorphosis sa...

Vilka gladfina alster! Tänk en filfrukost ur en sån skål liksom? Kan inte bli annat än en bra dag då!

Jessica sa...

Vad glad jag blev för din kommentar (och nu har jag faktiskt uppdaterat - för första gången på väldigt länge såg jag)! Och vad fint att få läsa att din keramik får åka till Gotland!

med nål och tråd sa...

Häftigt och maffigt intryck med allt det gulgröna nu när man ser dem så här tillsammans.