fredag 21 september 2012

Hej då stövlar




Idag var jag uppe på vinden och letade fram några fina stövlar som jag inte använt på flera år. Det är synd, men så är det. Och där uppe gör det ju ingen vidare nytta. Konstigt ändå, för på sätt och vis vill jag ju ha de där stövlarna kvar. Man vet ju aldrig. Men man kan inte spara på allt. Bara för att. Bara för att den som spar han har. Bara för att man vet aldrig. Bara för att man kanske ångrar sig om man gör sig av med det. Ja, ni fattar. Känns bra jäddra veligt, men nu kollar jag om någon av er är intresserade.

Utvalt är alltså uppdaterat. Vid intresse, maila mig så berättar jag hur vi går vidare. Först till kvarn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så här två månader senare kan jag tycka att dina bruna stövlar ser fina ut men de är kanske för stora för mig?/Anna

Ulrika sa...

Jadu, Anna, det vet du bara själv. Du får gärna prova om du bor i Gävle.