fredag 15 november 2013

Hej november.




Försöker överleva höstmörkret. Det går så där, om jag ska vara helt ärlig. Mina idéer flödar dock som aldrig förr, fast mest rör de jobbet. Och det är väl bra på sitt sätt. Önskar bara att jag hade lika många idéer som jag skulle kunna applicera på min fritid. Eller ja, de finns kanske, problemet är min realistiska inställning. Ska jobba på att bli en naiv person som bara kör på, utan att tänka 75 steg framåt.

Samtliga bilder är från förra helgen. Vi var i skogen en eftermiddag. Där fanns det sjuka mängder svamp. Till och med Majlis gillade det! Bladen hittade jag också där. Skogen är bara bäst!

Majlis har börjat pyssla! Pärlor, pussel, klippa och klistra och rita är nya favoritsysselsättningar. Jag är väldigt glad att hon gillar det!

1 kommentar:

Cecilia i Hillsjöstrand sa...

November är en månad jag tycker om, åtminstone om hösten är varm. När vintern slår till blir det jobbigare för mig, januari och februari är tunga månader :(