söndag 26 januari 2014

Ett kärt återseende

2

4

Det är ljuset jag pratar om. Det börjar komma fram igen efter en mörk vinter. Nu står det inte på förrän det är ljust när jag cyklar hem från jobbet.

1

9

6

3

8

5

Jag drejar blomkrukor. Massor. Tänker på pelargoner. Gullar med de jag har och letar såna som jag gärna vill ha. I mars åker jag och min kompis Terés till Trädgårdsmässan. I smyg tänker jag på en trädgård, men nej, än är det inte klart med sommarhuset. Zzzzzzz…

Hoppas att ni har det bra i ljuset!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Lyckost dig som ser ljuset. Här har det varit mulet i nästan två veckor och som det ser ut nu så ser vi inget solljus förrän tidigast om en vecka. Men vi har snö som tur är. Jättehärliga bilder! Det finns hopp.

Unknown sa...

Lys ! Som vi dog længes efter lys !
Og grønt :)